Taken uitbesteden

Meer bereiken, minder doen

Je wilt meer. Meer klanten, meer winst, meer energie, meer voldoening, meer vrije tijd.

Tegelijkertijd heb je ook enorm de behoefte aan minder. Minder druk, minder randzaken, minder chaos, minder uren maken.

 

virtual assistant PAtries

Je hoeft het niet allemaal zelf te doen

Wanneer je uitvoerende taken uitbesteedt, komt er tijd en ruimte vrij in jouw agenda en in jouw hoofd. Zo eenvoudig is het.

Precies dat is wat ik doe als Personal Assistant. Onder het motto ‘Maak het jezelf makkelijk’ ondersteun ik ondernemers met een gezin. Want met een bedrijf en gezin heb je altijd wel iets te doen.

Regelmatig is jouw takenlijst langer dan jouw dag. Je bent op het punt gekomen dat je je niet langer bezig wilt houden met organisatorische en uitvoerende taken. Jouw kostbare tijd kun je veel beter benutten.

Wat zou het jou opleveren als je die uitvoerende taken niet meer doet?

vraag een -van chaos tot groei- gesprek aan

Doe jij waar jij goed in bent,
dan doe ik waar ik goed in ben

Waar ik goed in ben

  • WordPress website: ontwikkelen, aanpassen, updaten of bijhouden
  • Rebranding
  • Vindbaarheid van jouw website verbeteren
  • Zichtbaarheid verbeteren
  • Promotiemateriaal ontwikkelen
  • Social media: structureren, contentkalender ontwikkelen, posts redigeren en plannen
  • E-mailmarketing: inrichten templates, versturen campagnes, aanmaken automations
  • Werkboeken opmaken
  • Originele relatiegeschenken regelen
  • Mailbox organiseren en/of bijhouden
  • To-do’s of projecten coördineren

Zo zijn er nog tal van werkzaamheden waar ik blij van word en jij niet.

taken uitbesteden aan PAtries

Ondersteuning op afstand

Ik ben een Personal Assistant met allround ervaring op het gebied van marketing & communicatie en office support.

Als persoon ben ik geïnteresseerd, nieuwsgierig en leer ik graag. Juist daarom houd ik van afwisselende werkzaamheden. Dat houdt mij scherp en brengt mij op nieuwe ideeën. Wat bij jou tijd en energie rooft, zijn mijn energieboosters.

Werk je met mij samen, dan krijg je meer dan een paar extra handen. Ik denk met jou mee over hoe dingen makkelijker, sneller en beter kunnen. Systematiseren, organiseren, vormgeven, uitvoeren. Flexibel en op afstand.

kennismakingsgesprek plannen

Duurzaam samenwerken

Waar ik sterk in geloof is het niet zinvol is om zomaar te starten met uitbesteden. Om alleen (urgente) losse klusjes over te dragen. Het kost jou meer tijd om deze taken over te dragen dan om ze zelf uit te voeren. Voor de lange termijn levert het jou echt niks op.

Juist voor de langetermijnoplossingen ben ik er voor jou. Duurzaam samenwerken noem ik dat. Om ervoor te zorgen dat jij de juiste werkzaamheden uitbesteedt die echt impact hebben spreek ik, na een online kennismaking, eerst met jou af op een inspirerende plek om inzicht te krijgen in jouw bedrijf.

Want misschien is het helemaal niet nodig om werkzaamheden uit te besteden. Bespaar jij al voldoende tijd door alleen jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Ik kijk wat jij nodig hebt voor meer ruimte.

Door op deze manier te werk te gaan, gaan we goed voorbereid van start. Het is duidelijk wat er moet gebeuren, hoe het moet gebeuren en vooral waarom het moet gebeuren. We bepalen de prioriteiten en starten onze samenwerking.

We beginnen klein, met een afgebakende hoeveelheid werk. Jij ervaart hoe het is om met mij samen te werken en ik werk me in. Na oplevering van deze taken gaan we evalueren. Heel eerlijk en open. Dat vormt de basis van onze samenwerking en zo bouwen we aan onze vertrouwensband.

meer creëren minder uitvoeren
meer vrijheid minder drukte
meer overzicht minder chaos
meer rust minder stress
meer plezier minder moeten

Wat kost dat?

De social posts die nu hap snap geplaatst worden. De website die nu onvindbaar is en waar je nog iets mee moet. Het nu nog rommelige klantenproces die je af moet handelen, je inbox die op ontploffen staat.

Stel dat je daar weinig tot geen omkijken meer naar hebt. Wat kun je dan allemaal doen? En wat levert jou dat op?

Precies. Het levert een heleboel op. De exacte investering hangt natuurlijk af van jouw wensen, geen onderneming is namelijk hetzelfde. Daarom stem ik het plan volledig af op jouw situatie.

vraag een -van chaos tot groei- gesprek aan

Ervaringen

  • Sinds de start van onze samenwerking ervaar ik veel meer rust en overzicht. Patricia geeft mij het vertrouwen om de taken waar ik zelf maar niet aan toe kom uit handen te geven, omdat ik bij haar zeker weet dat het perfect wordt afgeleverd. Ze heeft een fijne energie om mee samen te werken. Ik bleef zelf in charge en Patricia dacht met mij mee en zag nieuwe mogelijkheden.

    Loes Rikkers – ARCH opleidingen
  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • PAtries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK
  • Patricia heeft de website voor ons boek WAUW! IK WORD VROUW! onder handen genomen en flink verbeterd. Ze kwam met goede praktische tips en suggesties waar ik weer eea van geleerd heb (terwijl ik al best e.e.a. weet over marketing en social media). Patricia communiceert erg prettig. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, heeft overzicht, stemt af etc etc. Helemaal super!

    Arianne van den Berg – Wauw! Ik word vrouw!
  • Patricia heeft voor ons een website gerealiseerd waarin ons verhaal, onze visie en onze wensen goed naar voren komen. Ook heeft ze op de website direct een stuk van onze marketing gedaan én bijpassende visitekaartjes ontworpen. Patricia werkt zorgvuldig, komt afspraken na en is een veelzijdig persoon.

    Milou van Luijk – La Louz
  • De begeleiding was een goede steun in de rug om orde op kantoor te krijgen.

    Reinout Snoeck – Snoeck Technical Sollutions
  • Het is prettig om met Patricia samen te werken. Ze is doortastend, creatief en voelt goed aan wat bij mij past. Super blij met haar én mijn website en huisstijl!

    Miranda van Steekelenburg
PA Patricia van Kester

Jouw persoonlijke assistente

Ik ben Patricia van Kester, getrouwd en moeder van 2 jonge meiden.

Een gestructureerde creatieveling, zo noem ik mijzelf. Ik hou van orde aanbrengen en structureren. Als ik daarin mijn creativiteit kwijt kan, dan ben ik helemaal in mijn element.

Als Persoonlijke Assistente zet ik mijn allround werkervaring op het gebied van marketing & communicatie en mijn organizing skills in om ondernemende ouders te ondersteunen met hun bedrijf. Hierdoor komt er tijd en ruimte vrij voor de zaken die echt belangrijk zijn.

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?

meer over mij