Taken uitbesteden

Meer bereiken, minder doen

Je wilt meer. Meer klanten, meer winst, meer energie, meer voldoening, meer vrije tijd.

Tegelijkertijd heb je ook enorm de behoefte aan minder. Minder druk, minder randzaken, minder chaos, minder uren maken.

 

virtual assistant PAtries

Je hoeft het niet allemaal zelf te doen

Wanneer je uitvoerende taken uitbesteedt, komt er tijd en ruimte vrij in jouw agenda en in jouw hoofd. Zo eenvoudig is het.

Precies dat is wat ik doe als Personal Assistant. Onder het motto ‘Maak het jezelf makkelijk’ ondersteun ik ondernemers met een gezin. Want met een bedrijf en gezin heb je altijd wel iets te doen.

Regelmatig is jouw takenlijst langer dan jouw dag. Je bent op het punt gekomen dat je je niet langer bezig wilt houden met organisatorische en uitvoerende taken. Jouw kostbare tijd kun je veel beter benutten.

Wat zou het jou opleveren als je die uitvoerende taken niet meer doet?

vraag een kennismakingsgesprek aan

Doe jij waar jij goed in bent,
dan doe ik waar ik goed in ben

Waar ik goed in ben

  • WordPress website: ontwikkelen, aanpassen, updaten of bijhouden
  • Vindbaarheid van jouw website verbeteren
  • Zichtbaarheid verbeteren
  • Social media: structureren, contentkalender ontwikkelen, posts redigeren en plannen
  • E-mailmarketing: inrichten templates, versturen campagnes, aanmaken automations (MailBlue)
  • Automatiseren werkprocessen
  • Mailbox organiseren en/of bijhouden
  • To-do’s of projecten coördineren

Zo zijn er nog tal van werkzaamheden waar ik blij van word en jij niet.

Ervaringen

  • Patricia brengt orde in de chaos. Omdat ik overwhelmed was ben ik met haar gaan samenwerken. Ik zie nu duidelijk waarin winst te behalen valt qua structuur en workflow – ook ben ik meer aan het leren over mijn eigen prioriteiten stellen wat wel en niet belangrijk is in mijn bedrijf. En ik voel daarin ook zeker dat mijn gezin de hoogste prioriteit mag hebben – daar ontstaat nu ook meer ruimte voor. Wat ik prettig vind is dat ze ook moeder is en begrijpt in welke fase moeders met kinderen en een eigen bedrijf zich bevinden.

    Kiri Pruntel – Oh baby photography
  • Voordat we met Patricia samenwerkten hopten wij als twee creatieve mensen van het ene idee naar het andere idee. Patricia helpt ons bij het maken van keuzes en het stellen van prioriteiten. Hierdoor hebben wij een stevigere focus in ons bedrijf gekregen, waardoor we ook betere resultaten halen. We ervaren nu meer overzicht doordat ze orde heeft aangebracht.

    Lotte Bode – Mom Inc.
  • Patricia brengt ons rust en focus en ze ontlast ons door taken over te nemen. De combi van praktische ondersteuning en strategisch advies en meedenken was dan ook de reden om samen te gaan werken. We zijn nu een jaar verder en dit is ook precies zoals ik het ervaar: praktisch, betrokken, initiatiefrijk, op verschillende niveaus meedenken en ondersteunen.

    Sanne Nout – Mom Inc.
  • Sinds de start van onze samenwerking ervaar ik veel meer rust en overzicht. Patricia geeft mij het vertrouwen om de taken waar ik zelf maar niet aan toe kom uit handen te geven, omdat ik bij haar zeker weet dat het perfect wordt afgeleverd. Ze heeft een fijne energie om mee samen te werken. Ik bleef zelf in charge en Patricia dacht met mij mee en zag nieuwe mogelijkheden.

    Loes Rikkers – ARCH opleidingen
  • Wat ik erg waardeer aan Patricia is dat ze echt betrokken is bij ons bedrijf en onze missie. Ze denkt mee en is pro-actief in dingen aandragen. Juist als ondernemer van een startend bedrijf moet je 100 ballen in de lucht houden en dan is het super fijn als iemand niet alleen adviseert hoe je ze in de lucht houdt, maar ook een paar ballen overpakt.

    Lotte Bode – Mom Inc.
  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • PAtries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK
  • Patricia heeft de website voor ons boek WAUW! IK WORD VROUW! onder handen genomen en flink verbeterd. Ze kwam met goede praktische tips en suggesties waar ik weer eea van geleerd heb (terwijl ik al best e.e.a. weet over marketing en social media). Patricia communiceert erg prettig. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, heeft overzicht, stemt af etc etc. Helemaal super!

    Arianne van den Berg – Wauw! Ik word vrouw!
taken uitbesteden aan PAtries

Ondersteuning op afstand

Ik ben een Personal Assistant met allround ervaring op het gebied van marketing & communicatie en office support.

Als persoon ben ik geïnteresseerd, nieuwsgierig en leer ik graag. Juist daarom houd ik van afwisselende werkzaamheden. Dat houdt mij scherp en brengt mij op nieuwe ideeën. Wat bij jou tijd en energie rooft, zijn mijn energieboosters.

Werk je met mij samen, dan krijg je meer dan een paar extra handen. Ik denk met jou mee over hoe dingen makkelijker, sneller en beter kunnen. Systematiseren, organiseren, vormgeven, uitvoeren. Flexibel en op afstand.

kennismakingsgesprek plannen

Duurzaam samenwerken

Waar ik sterk in geloof is het niet zinvol is om zomaar te starten met uitbesteden. Om alleen (urgente) losse klusjes over te dragen. Het kost jou meer tijd om deze taken over te dragen dan om ze zelf uit te voeren. Voor de lange termijn levert het jou echt niks op.

Juist voor de langetermijnoplossingen ben ik er voor jou. Duurzaam samenwerken noem ik dat. Om ervoor te zorgen dat jij de juiste werkzaamheden uitbesteedt die echt impact hebben spreek ik, na een online kennismaking, eerst met jou af op een inspirerende plek om inzicht te krijgen in jouw bedrijf.

Want misschien is het helemaal niet nodig om werkzaamheden uit te besteden. Bespaar jij al voldoende tijd door alleen jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Ik kijk wat jij nodig hebt voor meer ruimte.

Door op deze manier te werk te gaan, gaan we goed voorbereid van start. Het is duidelijk wat er moet gebeuren, hoe het moet gebeuren en vooral waarom het moet gebeuren. We bepalen de prioriteiten en starten onze samenwerking.

We beginnen klein, met een afgebakende hoeveelheid werk. Jij ervaart hoe het is om met mij samen te werken en ik werk me in. Na oplevering van deze taken gaan we evalueren. Heel eerlijk en open. Dat vormt de basis van onze samenwerking en zo bouwen we aan onze vertrouwensband.

minder uitvoeren meer creëren
minder drukte meer vrijheid
minder chaos meer overzicht
minder stress meer rust
minder moeten meer plezier

Wat kost dat?

De social posts die nu hap snap geplaatst worden. De website die nu onvindbaar is en waar je nog iets mee moet. Het nu nog rommelige klantenproces die je af moet handelen, je inbox die op ontploffen staat.

Stel dat je daar weinig tot geen omkijken meer naar hebt. Wat kun je dan allemaal doen? En wat levert jou dat op?

Precies. Het levert een heleboel op. De exacte investering hangt natuurlijk af van jouw wensen, geen onderneming is namelijk hetzelfde. Daarom stem ik het plan volledig af op jouw situatie.

vraag een kennismakingsgesprek aan

PA Patricia van Kester

Jouw persoonlijke assistente

Ik ben Patricia van Kester, getrouwd en moeder van 2 jonge meiden.

Een gestructureerde creatieveling, zo noem ik mijzelf. Ik hou van orde aanbrengen en structureren. Als ik daarin mijn creativiteit kwijt kan, dan ben ik helemaal in mijn element.

Als Persoonlijke Assistente zet ik mijn allround werkervaring op het gebied van marketing & communicatie en mijn organizing skills in om ondernemende ouders te ondersteunen met hun bedrijf. Hierdoor komt er tijd en ruimte vrij voor de zaken die echt belangrijk zijn.

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?

meer over mij