Taken uitbesteden
Minder taken op jouw nu nog overvolle bord.
Als Business Manager kan ik jou op projectbasis ook aanvullend ondersteunen met uitvoerende werkzaamheden op het gebied van online marketing en techniek.
Minder taken op jouw nu nog overvolle bord.
Als Business Manager kan ik jou op projectbasis ook aanvullend ondersteunen met uitvoerende werkzaamheden op het gebied van online marketing en techniek.
Door de groei die je hebt doorgemaakt met je bedrijf is jouw to-do lijst ook meegegroeid. Je wordt geleefd door de waan van de dag en datgene waar je je eigenlijk mee bezig wilt houden verdwijnt hierdoor steeds naar de achtergrond. Met organisatorische en technische taken wil je je niet langer bezighouden. Jouw kostbare tijd kun je veel beter benutten.
Je wilt doorpakken en jouw bedrijf nog steviger neerzetten, want je hebt genoeg plannen om door te groeien. Alleen weet je niet precies wat de mogelijkheden zijn.
Hoe fijn zou het zijn als je iemand naast je hebt staan die jouw ideeën vertaalt naar de praktijk en die jou vertelt wat de mogelijkheden zijn én deze voor je uitvoert. Zonder jouw doelen uit het oog te verliezen.
Doe jij waar jij goed in bent,
dan doe ik waar ik goed in ben
Werkzaamheden die ik niet zelf uitvoer, maar waarbij ik wel kan zorgen dat het door een andere online professional wordt opgepakt: mailbeheer, klantenservice, sales, adverteren, administratie, facturatie.
Ik ben Patricia van Kester, getrouwd en moeder van 2 jonge meiden.
Als Business Manager sta ik naast jou als ondernemer en help ik jou om de achterkant van je business op een duurzame manier te versterken zodat je van overwhelm naar overzicht gaat en er ruimte komt voor groei.
Ik ben jouw extra paar ogen, klankbord en sparringpartner. En ik ondersteun je ook uitvoerend. Daarin kijk ik altijd hoe dingen eenvoudiger, sneller en daardoor makkelijker kunnen. Zodat jij ook voor de lange termijn geholpen bent.
Door mijn nieuwsgierige en leergierige aard heb ik allround kennis en ervaring op het gebied van marketing & communicatie en office support. Om jou een indruk te geven, ik beheers onder andere de volgende systemen:
De social posts die nu hap snap geplaatst worden. De website die nu onvindbaar is en waar je nog iets mee moet. Het nu nog rommelige klantenproces die je af moet handelen, je inbox die op ontploffen staat.
Stel dat je daar weinig tot geen omkijken meer naar hebt. Wat kun je dan allemaal doen? En wat levert jou dat op?
Precies. Het levert een heleboel op. De exacte investering hangt natuurlijk af van jouw wensen, geen onderneming is namelijk hetzelfde. Daarom stem ik onze samenwerking volledig af op jouw situatie.
In een kennismakingsgesprek inventariseren we waar jij nu staat en wat je nodig hebt. Is er een match, dan ontvang je een persoonlijk voorstel op maat.
Ter indicatie: samenwerken is mogelijk vanaf 10 uur per maand met een uurtarief van 70 euro (excl. btw) of op projectbasis. Neem hiervoor contact met mij op.