Taken uitbesteden

Meer bereiken, minder doen

Je wilt meer. Meer klanten, meer winst, meer energie, meer voldoening, meer vrije tijd.

Tegelijkertijd heb je ook enorm de behoefte aan minder. Minder druk, minder randzaken, minder chaos, minder uren maken.

 

virtual assistant PAtries

Je hoeft het niet allemaal zelf te doen

Wanneer je uitvoerende taken uitbesteedt, komt er tijd en ruimte vrij in jouw agenda en in jouw hoofd. Zo eenvoudig is het.

Precies dat is wat ik doe als Personal Assistant. Onder het motto ‘Maak het jezelf makkelijk’ ondersteun ik ondernemers met een gezin. Want met een bedrijf en gezin heb je altijd wel iets te doen.

Regelmatig is jouw takenlijst langer dan jouw dag. Je bent op het punt gekomen dat je je niet langer bezig wilt houden met organisatorische en uitvoerende taken. Jouw kostbare tijd kun je veel beter benutten.

Wat zou het jou opleveren als je die uitvoerende taken niet meer doet?

kennismakingsgesprek plannen

Doe jij waar jij goed in bent,
dan doe ik waar ik goed in ben

Waar ik goed in ben

  • WordPress website: ontwikkelen, aanpassen, updaten of bijhouden
  • Rebranding
  • Vindbaarheid van jouw website verbeteren
  • Zichtbaarheid verbeteren
  • Promotiemateriaal ontwikkelen
  • Social media: structureren, contentkalender ontwikkelen, posts redigeren en plannen
  • E-mailmarketing: inrichten templates, versturen campagnes, aanmaken automations
  • Werkboeken opmaken
  • Originele relatiegeschenken regelen
  • Mailbox organiseren en/of bijhouden
  • To-do’s of projecten coördineren

Zo zijn er nog tal van werkzaamheden waar ik blij van word en jij niet.

taken uitbesteden aan PAtries

Ondersteuning op afstand

Ik ben een Personal Assistant met allround ervaring op het gebied van marketing & communicatie en office support. Als persoon ben ik geïnteresseerd, nieuwsgierig en leer ik graag. Juist daarom houd ik van afwisselende werkzaamheden. Dat houdt mij scherp en brengt mij op nieuwe ideeën.

Werk je met mij samen, dan krijg je meer dan een paar extra handen. Ik denk met jou mee over hoe dingen makkelijker, sneller en beter kunnen. Systematiseren, organiseren, vormgeven, uitvoeren. Flexibel en op afstand.

kennismakingsgesprek plannen

Duurzaam samenwerken

Waar ik sterk in geloof is het niet zinvol is om zomaar te starten met uitbesteden. Om alleen (urgente) losse klusjes over te dragen. Het kost jou meer tijd om deze taken over te dragen dan om ze zelf uit te voeren. Voor de lange termijn levert het jou echt niks op.

Juist voor de langetermijnoplossingen ben ik er voor jou. Duurzaam samenwerken noem ik dat. Om ervoor te zorgen dat jij de juiste werkzaamheden uitbesteedt die echt impact hebben spreek ik, na een online kennismaking, eerst met jou af op een inspirerende plek om inzicht te krijgen in jouw bedrijf.

Want misschien is het helemaal niet nodig om werkzaamheden uit te besteden. Bespaar jij al voldoende tijd door alleen jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Door op deze manier te werk te gaan, gaan we goed voorbereid van start. Het is duidelijk wat er moet gebeuren, hoe het moet gebeuren en vooral waarom het moet gebeuren. We bepalen de prioriteiten en starten onze samenwerking.

We beginnen klein, met een afgebakende hoeveelheid werk. Jij ervaart hoe het is om met mij samen te werken en ik werk me in. Na oplevering van deze taken gaan we evalueren. Heel eerlijk en open. Dat vormt de basis van onze samenwerking en zo bouwen we aan onze vertrouwensband.

meer creëren minder uitvoeren
meer vrijheid minder drukte
meer overzicht minder chaos
meer rust minder stress
meer plezier minder moeten

Wat kost dat?

Wat is de tijd die vrijkomt door het uitbesteden van taken jou waard? Wat kun jij doen in die uren? En wat levert jou dat op?

Een paar vragen om in te laten zien dat investeren in een samenwerking met mij jou vooral veel oplevert. De exacte investering hangt af van jouw wensen. Iedere ondernemer is uniek. Iedere ondernemer heeft uitdagingen en geen uitdaging is exact hetzelfde. Daarom werk ik met een plan op maat. Volledig afgestemd op jouw situatie.

kennismakingsgesprek plannen

Ervaringen

  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • PAtries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK
  • Patricia heeft de website voor ons boek WAUW! IK WORD VROUW! onder handen genomen en flink verbeterd. Ze kwam met goede praktische tips en suggesties waar ik weer eea van geleerd heb (terwijl ik al best e.e.a. weet over marketing en social media). Patricia communiceert erg prettig. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, heeft overzicht, stemt af etc etc. Helemaal super!

    Arianne van den Berg – Wauw! Ik word vrouw!
  • Voor ons bedrijf La Louz wilden we een website laten maken die anders is dan anderen en een persoonlijke uitstraling heeft. We zijn bij Patricia terecht gekomen en zij heeft voor ons een ontzettend mooie website ontworpen. We hadden niet alleen keuze uit 2 ontwerpen, ze dacht ook mee met wat goed zou werken. In de ontwerpen heeft ze ons verhaal, onze visie en onze wensen goed naar voren laten komen. Ook heeft ze op de website direct een stuk van onze marketing gedaan. Aansluitend heeft zij een mooi visitekaartje ontworpen die perfect aansluit bij de website. Patricia werkt zorgvuldig, komt afspraken na en is een veelzijdig persoon.

    Milou van Luijk – La Louz
  • De begeleiding was een goede steun in de rug om orde op kantoor te krijgen.

    Reinout Snoeck – Snoeck Technical Sollutions
  • Patricia heeft het design ontworpen voor mijn website en mijn huisstijl. Ze heeft de kwaliteiten om het zo te maken dat het geheel echt bij mij past. Het is prettig om met Patricia samen te werken. Ze is doortastend, creatief en voelt goed aan wat ik mooi vind. Super blij met haar én mijn website en huisstijl!

    Miranda van Steekelenburg
PA Patricia van Kester

Jouw persoonlijke assistente

Ik ben Patricia van Kester, getrouwd met een succesvolle ondernemer en moeder van 2 jonge meiden.

Een gestructureerde creatieveling, zo noem ik mijzelf. Ik hou van orde aanbrengen en structureren. Als ik daarin mijn creativiteit kwijt kan, dan ben ik helemaal in mijn element.

Als Persoonlijke Assistente zet ik mijn allround werkervaring op het gebied van marketing & communicatie en mijn organizing skills in om ondernemende ouders te ondersteunen met hun bedrijf. Hierdoor komt er tijd en ruimte vrij voor de zaken die echt belangrijk zijn.

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan?

meer over mij