Eenvoudig impact maken

Laat je niet meer afleiden, ga weer werken met aandacht

Je bent al een tijd onderweg met je bedrijf. Alles staat en het loopt goed, maar je hebt behoefte aan meer rust en ruimte.

Want naast je bedrijf heb je een gezin waar je ook aandacht aan wilt besteden.

Het is tijd om je bedrijf te versimpelen

Je zit nu middenin je business. Grotendeels doe je alles nog zelf. En je merkt dat dat niet haalbaar meer is. Het neemt tijd en headspace in. De oneindige to-do lijst, de mailbox die overstroomt, de agenda die volgepland is. Het leidt af van waar je je eigenlijk mee bezig wilt houden.

Het voelt als veel, terwijl je nog meer wilt. Want je droomt van serieuze groei en nog meer impact maken.

Maar ergens wil je juist minderen. En daar loop je vast.

Het mag simpeler. Je weet dat de juiste optimalisaties in je bedrijf voor groei zorgen. Je hebt zelfs al het een en ander geprobeerd, alleen brengt het nog niet het resultaat zoals je had gedacht en loop je vast.

In je zoektocht kwamen een coach en een VA voorbij. Een coach heb je nu niet nodig en met alleen uitbesteden kom je er niet.

Jouw oplossing moet concreet en praktisch zijn.

Patricia van Kester PA

De route naar eenvoudig impact maken

Als cocreater en sparringpartner help ik je om eenvoudiger te werken, overzicht terug te krijgen en daardoor meer impact te maken. Op een praktische en pragmatische manier, in 3 maanden.

Samen:

  1. maken we een concreet plan,
  2. brengen we overzicht aan in je bedrijf en
  3. optimaliseren we je werkprocessen.

We verwijderen alle ruis, zodat je weer met volle focus en aandacht gaat werken. Hierdoor besteed je je tijd en energie aan dingen die in lijn zijn met het doel dat je voor ogen hebt met je bedrijf.

meld je aan voor een kennismakingsgesprek

minder chaos meer overzicht
minder afleiding meer aandacht
minder stress meer grip
minder tijdverspilling meer resultaat

Ik ben Patricia van Kester.

Mijn doel als Personal Assistant is het makkelijker maken van jouw leven als drukke ondernemer met een gezin. Ik help je om te werken met aandacht, zodat je business vanuit rust en overzicht duurzaam groeit.

kennismaken?

office support PAtries

Ervaringen

  • Patricia brengt orde in de chaos. Omdat ik overwhelmed was ben ik met haar gaan samenwerken. Ik zie nu duidelijk waarin winst te behalen valt qua structuur en workflow – ook ben ik meer aan het leren over mijn eigen prioriteiten stellen wat wel en niet belangrijk is in mijn bedrijf. En ik voel daarin ook zeker dat mijn gezin de hoogste prioriteit mag hebben – daar ontstaat nu ook meer ruimte voor. Wat ik prettig vind is dat ze ook moeder is en begrijpt in welke fase moeders met kinderen en een eigen bedrijf zich bevinden.

    Kiri Pruntel – Oh baby photography
  • Voordat we met Patricia samenwerkten hopten wij als twee creatieve mensen van het ene idee naar het andere idee. Patricia helpt ons bij het maken van keuzes en het stellen van prioriteiten. Hierdoor hebben wij een stevigere focus in ons bedrijf gekregen, waardoor we ook betere resultaten halen. We ervaren nu meer overzicht doordat ze orde heeft aangebracht.

    Lotte Bode – Mom Inc.
  • Patricia brengt ons rust en focus en ze ontlast ons door taken over te nemen. De combi van praktische ondersteuning en strategisch advies en meedenken was dan ook de reden om samen te gaan werken. We zijn nu een jaar verder en dit is ook precies zoals ik het ervaar: praktisch, betrokken, initiatiefrijk, op verschillende niveaus meedenken en ondersteunen.

    Sanne Nout – Mom Inc.
  • Sinds de start van onze samenwerking ervaar ik veel meer rust en overzicht. Patricia geeft mij het vertrouwen om de taken waar ik zelf maar niet aan toe kom uit handen te geven, omdat ik bij haar zeker weet dat het perfect wordt afgeleverd. Ze heeft een fijne energie om mee samen te werken. Ik bleef zelf in charge en Patricia dacht met mij mee en zag nieuwe mogelijkheden.

    Loes Rikkers – ARCH opleidingen
  • Wat ik erg waardeer aan Patricia is dat ze echt betrokken is bij ons bedrijf en onze missie. Ze denkt mee en is pro-actief in dingen aandragen. Juist als ondernemer van een startend bedrijf moet je 100 ballen in de lucht houden en dan is het super fijn als iemand niet alleen adviseert hoe je ze in de lucht houdt, maar ook een paar ballen overpakt.

    Lotte Bode – Mom Inc.
  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • PAtries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK
  • Patricia heeft de website voor ons boek WAUW! IK WORD VROUW! onder handen genomen en flink verbeterd. Ze kwam met goede praktische tips en suggesties waar ik weer eea van geleerd heb (terwijl ik al best e.e.a. weet over marketing en social media). Patricia communiceert erg prettig. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, heeft overzicht, stemt af etc etc. Helemaal super!

    Arianne van den Berg – Wauw! Ik word vrouw!

Wat gaan we doen?

Ieder bedrijf is uniek. Geen ondernemer is hetzelfde of loopt tegen dezelfde uitdagingen aan. Daarom pas ik de inhoud aan op wat jij persoonlijk nodig hebt voor meer rust, focus en groei.

De volgende onderwerpen komen mogelijk aan bod:

  • Jouw ondernemersregels
  • To-do lijst minimaliseren
  • Prioriteiten stellen
  • Bedrijf organiseren
  • Werkprocessen optimaliseren
  • Jaarplan/kwartaalplan/maandplan
  • Energiemanagement
  • Planning

Samengevat houdt dit het volgende in:

Praktische info

  • 1-1 samenwerking van 12 weken
  • We starten met een kickoff van 2 uur. Voor de sessie ontvang je een vragenlijst, zodat ik inzicht krijg in je huidige situatie. We inventariseren waar je nu staat met je bedrijf en waar je naartoe wilt gaan. We nemen jouw bedrijf onder de loep om te ontdekken waar de grootste kansen liggen voor optimalisatie.
  • Het resultaat van de sessie is een praktisch plan. Een overzichtelijk kader om vanuit te werken, compleet met actiepunten. Ongeveer een week nadat je het plan ontvangen hebt bespreken we de actiepunten.
  • Daarna volgt elke 2 weken een online aandachtsmoment van 45 minuten waarin we de voortgang bespreken en ik je scherp houd, zodat je aandacht gericht blijft op het gestelde doel (totaal 6 keer).
  • Onze laatste call is gelijk de evaluatie waarin ik je tips geef, zodat dat je ook met aandacht blijft werken.
  • Tussentijds kun je altijd vragen stellen via e-mail of Whatsapp.
  • Wanneer tijdens dit traject acties naar voren komen die je graag wilt uitbesteden en die in lijn liggen met wat ik voor jou kan betekenen, dan kan ik je ook daarin ondersteunen. Omdat niet bekend is hoeveel werk dit is, is dit niet inbegrepen.
  • De investering is € 444,- per maand (excl. BTW), oftewel 1332 euro (excl. BTW)

Ben je klaar om de rust en focus terug te pakken in de groei van je bedrijf, zodat je op een overzichtelijke manier meer impact kunt maken?

 

Ja, ik wil eenvoudig impact maken