Bedrijf op orde

Een slimmere manier om ruimte te maken voor groei.

Meer tijd om te doen waar je energie van krijgt en wat resultaten oplevert.

personal VA PAtries

Ondernemen met focus

Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd. Dat effect ken jij vast wel. Als jouw huis opgeruimd is heb je meer rust in jouw hoofd. Je kijkt niet meer tegen de stapel papierwerk aan op de eettafel en struikelt niet meer over rondslingerend speelgoed. Je hebt overzicht en kunt je beter ontspannen.

Met meer rust ontstaan er meer mogelijkheden.

Zo werkt het ook bij jouw bedrijf.

Alleen als de boel georganiseerd en op orde is, heb je ruimte om de volgende stap te zetten. Groei te realiseren.

Stel je eens voor: eenvoud in de werkprocessen, zodat je jezelf kunt vrijspelen van operationele, energieslurpende taken.

Wat ontstaat er dan? Rust, vertrouwen, focus. Focus op het ontwikkelen van je diensten bijvoorbeeld. Of het binnenhalen van – en aandacht geven aan klanten.

Kortom: taken waar jij energie van krijgt en geld mee verdient.

Vind je het lastig om te bepalen of en welke taken je het beste kan uitbesteden?

vraag een -van chaos tot groei- gesprek aan

Wat gaan we doen?

Ieder bedrijf is uniek. Geen ondernemer is hetzelfde of loopt tegen dezelfde uitdagingen aan. Daarom kijk ik mee naar wat jij nodig hebt voor meer rust, focus en groei.

Gaan wij samenwerken? Dan is dat volledig afgestemd op jouw situatie en wensen.

We brengen eerst jouw bedrijf op orde tijdens de 1-op-1 sessie. Vanuit daar vormt, als jij dat wil en nodig hebt, een samenwerking met mij.

Tijdens deze sessie:

  • Creëren we overzicht in jouw bedrijf door jouw bedrijfsprocessen onder de loep te nemen.
  • Bespreken we jouw uitdagingen en jouw (droom)doelen.
  • Nemen we per bedrijfsonderdeel jouw werkwijze en de gebruikte tools door.

Klinkt misschien tijdrovend en ingewikkeld, maar dat valt reuze mee. Het komt erop neer dat we jouw gemiddelde week doornemen. Op deze manier komen we erachter wat goed gaat en waar mogelijkheden tot verbetering in zit. We bekijken welke taken echt van waarde zijn voor jouw bedrijf.

Hierdoor wordt het helder waar de knelpunten zitten en dus winst te behalen valt.

ondersteuning voor ondernemers PAtries

Praktisch adviesplan

Je ontvangt een praktisch adviesplan met specifieke acties om jouw persoonlijke knelpunten aan te pakken en jouw processen te stroomlijnen. Denk aan vereenvoudigen, schrappen, automatiseren of uitbesteden.

Deze acties kun je zelf oppakken of aan mij toevertrouwen.

vraag een -van chaos tot groei- gesprek aan

Concrete voorbeelden:

  • Content structureren en een contentkalender ontwikkelen
  • De juiste tools implementeren voor bijvoorbeeld het plannen van social mediaberichten
  • Marketingprocessen automatiseren
  • Het ontwikkelen van templates
  • Jouw mailbox organiseren
  • Een (gedeelde) online agenda
  • Jouw administratie op orde brengen
  • Jouw werkplek organiseren

Het resultaat

Je zult merken dat ondernemen veel makkelijker gaat als de basis van jouw bedrijf op orde is. Er ontstaat ruimte in jouw hoofd en agenda.

En je hebt eindelijk tijd om je te richten op zaken waar jij meer energie in wil steken. Op groei.

Nu alles kraakhelder is, is het voor jou ook duidelijk of het nodig is om taken uit te besteden.

Wie weet mis je bepaalde kennis, of heb je gewoonweg geen zin meer om sommige taken zelf te doen.

Natuurlijk kan ik je daar ook bij helpen.

ik wil meer focus!

meer overzicht minder chaos
meer focus minder afleiding
meer continuïteit minder achter de feiten aanlopen
meer grip minder onrust
meer voldoening minder to-do’s

Ervaringen

  • Sinds de start van onze samenwerking ervaar ik veel meer rust en overzicht. Patricia geeft mij het vertrouwen om de taken waar ik zelf maar niet aan toe kom uit handen te geven, omdat ik bij haar zeker weet dat het perfect wordt afgeleverd. Ze heeft een fijne energie om mee samen te werken. Ik bleef zelf in charge en Patricia dacht met mij mee en zag nieuwe mogelijkheden.

    Loes Rikkers – ARCH opleidingen
  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • PAtries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK
  • Patricia heeft de website voor ons boek WAUW! IK WORD VROUW! onder handen genomen en flink verbeterd. Ze kwam met goede praktische tips en suggesties waar ik weer eea van geleerd heb (terwijl ik al best e.e.a. weet over marketing en social media). Patricia communiceert erg prettig. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, heeft overzicht, stemt af etc etc. Helemaal super!

    Arianne van den Berg – Wauw! Ik word vrouw!
  • Patricia heeft voor ons een website gerealiseerd waarin ons verhaal, onze visie en onze wensen goed naar voren komen. Ook heeft ze op de website direct een stuk van onze marketing gedaan én bijpassende visitekaartjes ontworpen. Patricia werkt zorgvuldig, komt afspraken na en is een veelzijdig persoon.

    Milou van Luijk – La Louz
  • De begeleiding was een goede steun in de rug om orde op kantoor te krijgen.

    Reinout Snoeck – Snoeck Technical Sollutions
  • Het is prettig om met Patricia samen te werken. Ze is doortastend, creatief en voelt goed aan wat bij mij past. Super blij met haar én mijn website en huisstijl!

    Miranda van Steekelenburg
PA Patricia van Kester

Jouw persoonlijke assistente

Ik ben Patricia van Kester, getrouwd en moeder van 2 jonge meiden.

Een gestructureerde creatieveling, zo noem ik mijzelf. Ik hou van orde aanbrengen en structureren. Als ik daarin mijn creativiteit kwijt kan, dan ben ik helemaal in mijn element.

Als Persoonlijke Assistente zet ik mijn allround werkervaring op het gebied van marketing &communicatie en mijn organizing skills in om ondernemende ouders te ondersteunen met hun bedrijf. Hierdoor komt er tijd en ruimte vrij voor de zaken die echt belangrijk zijn.

Wil jij ook meer bereiken en minder doen?

meer over mij