Bedrijf op orde

Een slimmere manier om ruimte te maken voor groei.

Meer tijd om te doen waar je energie van krijgt en wat resultaten oplevert.

patricia van kester business manager

Ondernemen met focus

Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd. Dat effect ken jij vast wel. Als jouw huis opgeruimd is heb je meer rust in jouw hoofd. Je kijkt niet meer tegen de stapel papierwerk aan op de eettafel en struikelt niet meer over rondslingerend speelgoed. Je hebt overzicht en kunt je beter ontspannen.

Met meer rust ontstaan er meer mogelijkheden.

Zo werkt het ook bij jouw bedrijf.

Alleen als de boel georganiseerd en op orde is, heb je ruimte om de volgende stap te zetten. Groei te realiseren.

Stel je eens voor: eenvoud in de werkprocessen, zodat je jezelf kunt vrijspelen van operationele, energieslurpende taken.

Wat ontstaat er dan? Rust, vertrouwen, focus. Focus op het ontwikkelen van je diensten bijvoorbeeld. Of het binnenhalen van – en aandacht geven aan klanten.

Kortom: taken waar jij energie van krijgt en omzet mee maakt.

Wat gaan we doen?

Ieder bedrijf is uniek. Geen ondernemer is hetzelfde of loopt tegen dezelfde uitdagingen aan. Daarom kijk ik mee naar wat jij nodig hebt voor meer rust, focus en groei.

Gaan wij samenwerken? Dan is dat volledig afgestemd op jouw situatie en wensen.

We brengen eerst jouw bedrijf op orde tijdens de 1-op-1 sessie. Vanuit daar vormt, als jij dat wil en nodig hebt, een samenwerking met mij.

Tijdens deze sessie:

  • Creëren we overzicht in jouw bedrijf door jouw bedrijfsprocessen onder de loep te nemen.
  • Bespreken we jouw uitdagingen; wat werkt wel, wat niet en wat kan beter.
  • Nemen we per bedrijfsonderdeel jouw werkwijze en de gebruikte tools door.

Klinkt misschien tijdrovend en ingewikkeld, maar dat valt reuze mee. Het komt erop neer dat we jouw gemiddelde week doornemen. Op deze manier komen we erachter wat goed gaat en waar mogelijkheden tot verbetering in zit. We bekijken welke taken echt van waarde zijn voor jouw bedrijf.

Hierdoor wordt het helder waar de knelpunten zitten en dus winst te behalen valt.

ondersteuning voor ondernemers Patries

Praktisch adviesplan

Je ontvangt een praktisch adviesplan met specifieke acties om jouw persoonlijke knelpunten aan te pakken en jouw processen te stroomlijnen. Denk aan vereenvoudigen, schrappen, automatiseren of uitbesteden.

Je weet nu welke acties jou de meeste winst zullen opleveren in tijd, energie en vrijheid en waar de mogelijkheden zitten om je bedrijf klaar te maken voor verdere groei.

Deze acties kun je zelf oppakken of aan mij toevertrouwen.

vraag een kennismakingsgesprek aan

Concrete voorbeelden:

  • Content structureren en een contentkalender ontwikkelen
  • De juiste tools implementeren voor bijvoorbeeld het plannen van social mediaberichten
  • Marketingprocessen automatiseren
  • Het ontwikkelen van templates
  • Jouw mailbox organiseren
  • De onboarding van klanten vereenvoudigen
  • Het automatisch opvragen van reviews

Ervaringen

  • Toen ik Patricia ontdekte had ik eindelijk echt meer rust. Patricia is voor mij de ideale combinatie van met jou meebewegen, maar ook kaders geven vanuit haar eigen ervaring en kennis. Ze is een kei met systemen en maakt prachtige lay-outs. Ik voel bij haar een warmte voor mij als persoon ook al zijn we heel verschillend. Zij blinkt uit daar waar ik van nature vastloop. Ik vertrouw haar volledig, als mens en als business manager.

    Onyema Onwuka – Gelukexpert
  • Als je met je bedrijf next level wil is Patricia dé uitgelezen persoon om mee samen te werken. Ze heeft inzicht hoe je op een effectieve manier meer impact met je bedrijf/praktijk kunt maken.

    Miranda van Steekelenburg
  • Patricia brengt orde in de chaos. Omdat ik overwhelmed was ben ik met haar gaan samenwerken. Ik zie nu duidelijk waarin winst te behalen valt qua structuur en workflow – ook ben ik meer aan het leren over mijn eigen prioriteiten stellen wat wel en niet belangrijk is in mijn bedrijf. En ik voel daarin ook zeker dat mijn gezin de hoogste prioriteit mag hebben – daar ontstaat nu ook meer ruimte voor. Wat ik prettig vind is dat ze ook moeder is en begrijpt in welke fase moeders met kinderen en een eigen bedrijf zich bevinden.

    Kiri Pruntel – Oh baby photography
  • Je brengt ruimte op de weg waar ik bergen werk zie en haalt het resultaat dichterbij. Superfijne samenwerking!

    Arianne van den Berg – Drogisterij Mevrouw Ooievaar
  • Voordat we met Patricia samenwerkten hopten wij als twee creatieve mensen van het ene idee naar het andere idee. Patricia helpt ons bij het maken van keuzes en het stellen van prioriteiten. Hierdoor hebben wij een stevigere focus in ons bedrijf gekregen, waardoor we ook betere resultaten halen. We ervaren nu meer overzicht doordat ze orde heeft aangebracht.

    Lotte Bode – Mom Inc.
  • Patricia brengt ons rust en focus en ze ontlast ons door taken over te nemen. De combi van praktische ondersteuning en strategisch advies en meedenken was dan ook de reden om samen te gaan werken. We zijn nu een jaar verder en dit is ook precies zoals ik het ervaar: praktisch, betrokken, initiatiefrijk, op verschillende niveaus meedenken en ondersteunen.

    Sanne Nout – Mom Inc.
  • Sinds de start van onze samenwerking ervaar ik veel meer rust en overzicht. Patricia geeft mij het vertrouwen om de taken waar ik zelf maar niet aan toe kom uit handen te geven, omdat ik bij haar zeker weet dat het perfect wordt afgeleverd. Ze heeft een fijne energie om mee samen te werken. Ik bleef zelf in charge en Patricia dacht met mij mee en zag nieuwe mogelijkheden.

    Loes Rikkers – ARCH opleidingen
  • Patries in het kort: Zorgvuldig, De diepte in, Precies en Boordevol Ideeën! Ik beveel haar van harte aan.

    Anne van den Heuvel – kunstenaar, galerie KLEURRAAK

Samengevat

  • 1-1 online sessie van 2 uur.
  • Voor de sessie ontvang je een opdracht ter voorbereiding. Reken op ongeveer twee uur werk.
  • Tijdens de sessie nemen we jouw bedrijfsprocessen onder de loep en bespreken we jouw uitdagingen en doelen.
  • Na de sessie ontvang je een praktisch adviesplan met specifieke acties om jouw persoonlijke knelpunten aan te pakken en jouw processen te stroomlijnen.
  • Ongeveer een week later bespreken we het adviesplan en kun je al je vragen aan mij stellen.
  • De investering is € 427,- (excl. BTW)
minder chaos meer overzicht
minder afleiding meer focus
minder brandjes blussen meer continuïteit
minder onrust meer grip
minder to-do’s meer voldoening

Het resultaat

Zodra de basis op orde is zul je merken dat het ondernemen makkelijker gaat. Er is minder ruis wat jou afleidt en er ontstaat ruimte in jouw hoofd en agenda.

En je hebt eindelijk tijd om je te richten op zaken waar jij meer energie in wil steken. Op groei.

Nu alles kraakhelder is, is het voor jou ook duidelijk of het nodig is om taken uit te besteden.

Wie weet mis je bepaalde kennis, of heb je gewoonweg geen zin meer om sommige taken zelf te doen.

Natuurlijk kan ik je daar ook bij helpen.

 

ik wil mijn Bedrijf op Orde hebben

hulp voor ondernemers Patricia van Kester

Jouw Personal Business Manager

Ik ben Patricia van Kester, getrouwd en moeder van 2 jonge meiden.

Een gestructureerde creatieveling, zo noem ik mijzelf. Ik hou van orde aanbrengen en structureren. Als ik daarin mijn creativiteit kwijt kan, dan ben ik helemaal in mijn element.

Als Business Manager sta ik naast jou als ondernemer en help ik jou om de achterkant van je business op een duurzame manier te versterken zodat je van overwhelm naar overzicht gaat en er ruimte komt voor groei.

meer over mij